ارمیای یار

ترک هوش کن که هوشیار در خودی خود اسیر است و تا خود باقی است یار از تو می رمد.(سید مرتضی آوینی)

ارمیای یار

ترک هوش کن که هوشیار در خودی خود اسیر است و تا خود باقی است یار از تو می رمد.(سید مرتضی آوینی)

ارمیا از ریشه رمی

رمی

افکندن چیزی را. پرتاب کردن .(لغتنامه دهخدا)

آیه «وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَى»

و....
ان شاء ا...

آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم


این نامه رو لیلا فقط بخونه ....

فقط می خوام که حالمو بدونه


کلاغا اطراف ما رو گرفتن

از دور مزرعه هنوز نرفتن


لیلا! دارن نقل و نبات می پاشن

تا عشق و خون دوباره هم صدا شن


لیلا! چقد دلم برات تنگ شده

نیستی ببینی که سرت جنگ شده


نیستی ولی همیشه همصدایی

لیلای من! دریای من! کجایی؟


این نامه رو تنها باید بخونی

ببخش اگه پاره و غرق خونه


این نامه آخرمه عزیزم

تولد دخترمه عزیزم


براش یه هدیه کوچیک خریدم

دلم می خواس الان اونو میدیدم


لیلا! به دخترم بگو که باباش

رفتش که اون راحت بخوابه چشماش


رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپره از خواب خوشش یه لحظه


اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم می خواد از ته دل بدونی


الان دیگه به آرزوم رسیدم

باور نمی کنی خدا رو دیدم



دلم تنگ شده است برای کسانی که هیچ گاه نتوانستم با آنان یک هوا را نفس بکشم در این دنیا

چه قدر دلم می خواهد لااقل در جوار حق

همراه با آنان؛ لقای الهی را

درک کنم

 
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی